sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Fericiți la nebunie

  Mai ții minte prima noastră întîlnire? Acel zîmbet naiv ce îl aveai uitîndu-te la mine, acea privire uimită și șmecheră. Mai ții minte prima mea îmbrățișare, cînd pentru prima dată am simțit că ești femeia mea. Acei fiori, acele sentimente amestecate cu gînduri și emoții. Îți aduci aminde de noi doi, de acei copii mari ce își îndepliniseră visul?
 Fericirea ce ne-a pus la încercări de multe ori, ce ne-a  demonstrat că pentru a fi împreună și pentru a construi un viitor al nostru trebuie să ne iubim în fiecare zi ca cum ar fi prima zi, să ne iubim așa ca nimeni altcineva să nu poată intra în viața noastră, să ne iubim respectîndu-ne și simțindu-ne reciproc. Fericirea ce ne-a deschis o lume atît de mare dar nu ne-a dat busolă sau hartă pentru a călători prin ea, pentru a o cuceri sau pentru a sta acolo la umbra unui copac îmbrățișați, dar ne-a legat sufletele noastre pentru ca noi doi să ne realizăm planurile, să cucerim orizonturile, să facem imposibilul și să nu ne temem de a merge înainte fără un indiciu.

  Se spune că dragostea vine pe neașteptate, atunci cînd nu ești gata, atunci cînd poate că nici nu ai nevoie dar ea ne schimbă într-atît că nu ne mai cunoaștem. Devenim mai "prostuți", mai copilăroși și cred că naivi ca niciodată. Vedem lumea în alte nuanțe, vedem realitatea din visele noastre și suntem dornici de peripeții, de aventuri și de noi amintiri. 


 Tu ai fost o scînteie în inima mea, ai fost acea voce ce mi-a alinat sufletul și inima mea, ai fost acel sprijin ce a venit fără să al chem eu, ai fost mîna ce a luat mîna mea și mi-a dat putere și curaj, ai fost cel mai frumos cadou pentru mine... și pentru tot îți mulțumesc! 
  Momentele în care suntem împreună mă fac să uit de tot, să uit de griji, de lumea ce mă înconjoară...văd doar ce am înaintea mea, te văd pe tine și în tine văd toată viața mea. 
  Hai să fim fericiți mereu! Hmm? 
     

     Hai să fim acei copii mici ce chiar de se ceartă se împacă cu o îmbrățișare, care țin unul la altul chiar și atunci cînd unul din ei nu are dreptate. Hai să fim acei adolescenți ce își spun secretele și au încredere că ramîne între ei totul. Hai să fim un cuplu care trec prin orice ca să ajungă la un final fericit. Hai să fim acei soț și soție ce se iubesc și își împărtășesc totul pentru a forma un viitor de invidiat și pentru a creea o familie fericită!
  Fii fericirea mea!