duminică, 1 februarie 2015

Și tu...

 
M-au copleșit sentimentele cele mai dulci, s-a aprins o flacără în inima mea și toate gîndurile s-au spulberat...
  Am început o viață nouă, un nou început al cărții vieții mele după ce te-am cunoscut. Am schimbat scrisul, am schimbat culoarea păginilor, am schimbat modul meu de a fi și realitatea a devenit alta.
  E straniu cum o persoană ce pînă acum era străină devine sensul vieții tale. E straniu cum ne atasăm de ceva sau cineva ce ne dăruie atîta fericire, atîta libertate și atîta siguranță.
  Fiecare din noi vrea și are nevoie de dragoste, afect, atenție, foarte multă atenție, are nevoie de gingășie, de stimă și respect. Avem nevoie de o mînă ce va lua mîna noastră și ne va îndruma spre fericire, de un corp ce ne va îmbățișa și ne va dărui toată căldura și dragostea sa, de un suflet ce va liniști sufletul nostru și-l va îndulci în fiecare zi.
  Și tu... Și tu m-ai adus la infinit - la fericire și iubire. Mi-ai dăruit o sumedenie de culori aprinse și închise pentru a le aranja pe rafturile sufletului meu.
  Și tu ești acel motiv frumos și neașteptat care mă readuce la realitate după ce mă iai cu tine pentru a face o excursie prin visurile noastre.

  Și tu...
  Și tu...
  Și tu...
  Tu ești steaua ce-mi luminează calea spre reușită și ești dragoste amestecată cu moarte. 
  Ești esență și sfîrșit.
  Ești a mea pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu